donderdag 16 april 2009

Minor periode 3

De minor vond ik heel spannend. ik wist niet hoe de britse studenten zouden zijn en wat er allemaal ging gebeuren.

We moesten een animatie maken samen met een britse student. Het werd dus een intnational project. Alles moest via het internet gedaan worden.

Ik heb tijdens de workshop een een aantal karakter gemaakt en ik heb uiteindelijk voor een schotse hooglander gekozen. Zijn karakter kwam echt naar boven.

Aan het einde van de workshop ben ik met Anya gekoppeld. Haar character was een mantel met een kap. Samen besloten we om de animatie over een conflict te laten gaan. Iets dat leek op stierenvechten.

Na weken van storyboards maken en animeren Hebben we eindelijk een animatie in elkaar gezet. Ik heb er ook nog nieuwe dingen aan toegevoegd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten